1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
sinitheies_pou_katastrefun_autokinito


Συγκεντρώσαμε κάποιες κακές συνήθειες που έχουμε οι περισσότεροι οδηγοί, με σκοπό να σε βοηθήσουμε να οδηγείς ασφαλέστερα αλλά και να αποφύγεις κάποια εντελώς περιττά έξοδα επιδιόρθωσης του αυτοκινήτου σου.

 

1. Ξεκουράζεις το χέρι στο μοχλό ταχυτήτων

 

Εκτός και αν αλλάζεις ταχύτητα, δεν υπάρχει λόγος να αγγίζεις τον μοχλό ταχυτήτων.

Το βάρος του χεριού ασκεί πίεση στις υποδοχές του κιβωτίου ταχυτήτων και στους συγχρονιστές, προκαλώντας εσωτερική φθορά.

 

Κρατώντας και τα δύο χέρια στο τιμόνι, και παίρνοντας μόνο το ένα για να αλλάξεις ταχύτητες, είναι το ιδανικό.

 

2.  Γεμίζεις τη δεξαμενή καυσίμου μόνο όταν αδειάζει

 

Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε αδράνεια, στη δεξαμενή καυσίμου συσσωρεύονται προσμείξεις καυσίμου και δημιουργείται ίζημα στον πυθμένα.

Αυτές οι ακαθαρσίες καταλήγουν στην αντλία καυσίμου, προκαλώντας ζημιές σε αυτό και στα φίλτρα.

 

Το χειμώνα είναι απαραίτητο να αφήνεις τουλάχιστον τη μισή δεξαμενή με καύσιμο για να αποφευχθεί ο σχηματισμός μεγάλων ποσοτήτων συμπυκνωμάτων.

Το νερό στη δεξαμενή κατά τη διάρκεια του χειμώνα μπορεί να προκαλέσει παραμόρφωση και άλλα προβλήματα.
 

3. Πατάς συχνά το φρένο

 

Η απόσταση ασφαλείας και η ταχύτητα ροής μας διδάσκεται στις σχολές οδήγησης.

Αλλά αν συνεχώς πατάς φρένο άσκοπα, ετοιμάσου για  τακτική αντικατάσταση στα τακάκια και τους δίσκους.

 

Για να αποφύγεις μια δυσάρεστη κατάσταση στο δρόμο, θα πρέπει να αντικαταστήσεις άμεσα τους εύκαμπτους σωλήνες φρένων και να παρακολουθείς τη στάθμη του υγρού φρένων.

 

4. Αγνοείς αφύσικους ήχους

 

Κάποιο τρίξιμο ή ασυνήθιστοι μηχανικοί θόρυβοι είναι ένδειξη κάποιας βλάβης. 

Πολλοί οδηγοί αγνοούν αυτά τα σημάδια, και ως εκ τούτου, στο αυτοκίνητο τους μπορεί να συμβεί κάτι δυσάρεστο σε λάθος στιγμή.

 

Αν η μηχανή βγάζει αφύσικους ήχους, θα πρέπει να γίνει μηχανικός έλεγχος για να διορθώσει το πρόβλημα.

 

5. Δεν χρησιμοποιείς το χειρόφρενο

 

Αν βάζεις το αυτοκίνητο σε μια πλαγιά και ρυθμίζετε το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τότε όλο το βάρος πέφτει στα γρανάζια και τον άξονα εξόδου του κιβωτίου.

 

Για να σταθμεύσεις επιτυχώς σε κλίση, κράτησε πατημένο το πεντάλ του φρένου, στη συνέχεια, βάλε νεκρά στο κιβώτιο ταχυτήτων, σήκωσε το χειρόφρενο και στη συνέχεια άφησε αργά το πεντάλ του φρένου.

 

6. Πιάνεις υψηλές ταχύτητες σε κρύο κινητήρα

 

Οι περισσότερες σύγχρονες μηχανές δεν χρειάζονται ζέσταμα.

Αλλά αξίζει να έχουμε υπόψη ότι μέχρι να φτάσει στην ιδανική ένδειξη θερμοκρασίας κινητήρα, καλύτερα να αποφύγουμε να πιάσουμε πάνω από 2.000 στροφές ανά λεπτό.

 

Σε χαμηλές θερμοκρασίες, μπορείς να περιμένεις 1-2 λεπτά μετά την εκκίνηση και έπειτα να ξεκινήσεις να κινείσαι.

 

Μπόνους: Γιατί είναι απαραίτητο να κάνεις τον κύκλο του αυτοκινήτου πριν το κλειδώσεις

Ένα κόλπο που εφαρμόζουν οι κλέφτες αυτοκινήτων είναι με τη βοήθεια ενός νομίσματος.

Εισάγουν ένα κέρμα μέσα στο χερούλι της πόρτας στην πλευρά του συνοδηγού, καθώς οι οδηγοί σπάνια δίνουν προσοχή σε αυτό, όταν είναι μόνοι τους.

Αργότερα, όταν κλειδώνουν το αυτοκίνητο, το κεντρικό κλείδωμα κλειδώνει, αλλά το αυτοκίνητο παραμένει ανοικτό.

 

Να είσαι προσεκτικός και επιφυλακτικός!

 

 

Πηγή:  briefingnews.gr


Προσθήκη νέου σχολίου