1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)
insurancemarket-health


Στον τομέα της υγείας ετοιμάζεται να δραστηριοποιηθεί η insurancemarket μέσα στο 2017 διευρύνοντας ακόμα περισσότερο τη διαδικτυακή της δραστηριότητα στις πωλήσεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων.

 

Όπως αναφέρουν οι επικεφαλής της το στοίχημα στην υγεία παγκοσμίως είναι να βρεθεί ένα αποδοτικό ψηφιακό μοντέλο. Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης είναι ψηφιακό και μέσω της τεχνολογίας το after sales service βελτιστοποιείται.

 

Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιείστε;

Δραστηριοποιούμαστε στους γενικούς κλάδους, στα οχήματα και τις μηχανές, το σπίτι και το σκάφος. Αυτήν τη στιγμή προετοιμαζόμαστε να εισέλθουμε στο πρώτο τρίμηνο του 2017 και στις ασφαλίσεις υγείας και της σύνταξης.

 

Το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών σας αφορά στην ασφάλιση αυτοκινήτου;

Ναι.

 

Ποια είναι η εικόνα στις ασφαλίσεις κατοικίας;

Έχουμε περισσότερους από 5.000 πελάτες στην ασφάλιση κατοικίας, ωστόσο αυτό που βλέπουμε είναι ότι δεν υπάρχει μεγάλη κινητικότητα. Η ασφάλιση κατοικίας συνοδεύει συνήθως δανειακές συμβάσεις και όταν το 50% των δανειοληπτών αδυνατεί να εξυπηρετήσει τις υποχρεώσεις του προς τα τραπεζικά δίκτυα, αντιλαμβάνεστε ότι η ασφάλισή του δεν είναι προτεραιότητα. Σε μία χώρα όπως η Ελλάδα θα έπρεπε να υπάρξει υποχρεωτικότητα όπως και στο αυτοκίνητο.

 

Υπάρχει στην insurancemarket αυτό που ονομάζουμε after sales service;

Επενδύουμε στην εξυπηρέτηση των πελατών. Όπως αναφέρεται και στην καινούργια μας καμπάνια «Νοιαζόμαστε για εσένα σαν τη μαμά σου χωρίς να είμαστε η μαμά σου». Μέσα από την ψηφιακή τεχνολογία μπορείς να παρέχεις πολύ καλύτερο service και ο πελάτης να αισθάνεται πιο ασφαλής και να καταβάλλει χαμηλότερο ασφάλιστρο. Σε αυτό είμαστε πρωτοπόροι στην Ελλάδα. Εμείς είμαστε δίπλα στον πελάτη όλη τη μέρα και τις επτά ημέρες της εβδομάδας. Μπορούμε να του προσφέρουμε μοναδικές υπηρεσίες σε περίπτωση ατυχήματος, να τον καθοδηγήσουμε, να φωνάξουμε εμείς τη φροντίδα ατυχήματος. Επίσης συμβάλλουμε και στη δίκαιη αποζημίωση του πελάτη και την παρακολούθηση του φακέλου μέχρι και το κλείσιμο της αποζημίωσης. Σε συνεργασία με την DAS παρέχουμε και νομική προστασία σε περίπτωση που ο πελάτης δεν συμφωνεί με την ασφαλιστική του. Στη δική μας αγορά το να βρεις την καλύτερη τιμή είναι μόλις το 20% των υπηρεσιών που παρέχουμε, το σημαντικότερο μέρος της δουλειάς μας είναι η εξυπηρέτηση. Έχοντας οργανώσει και βιομηχανοποιήσει την υποδομή μας με δεδομένα, μπορούμε να παρέχουμε καλύτερη εξυπηρέτηση από οποιονδήποτε άλλο μεσίτη. Εστιάζουμε στην εξυπηρέτηση του πελάτη και πραγματικά αυτό έχει μεγάλο κόστος για εμάς. Ξοδεύουμε χρόνο, ενέργεια και πόρους για να αναλύσουμε όλο το Customer Journey, καταγράφουμε συμπεριφορές, μιλάμε με τους πελάτες μας, εντοπίζουμε τις δυσκολίες και βελτιστοποιούμε την εμπειρία τους. Είμαστε μία 100% ψηφιακή επιχείρηση και μόνο η ανάλυση των δεδομένων που συλλέγουμε, καταναλώνει σημαντικό μέρος των πόρων μας. Οι πελάτες μας μάς ανταμείβουν.

 

Πιστεύετε ότι μπήκατε νωρίς στις direct ασφαλίσεις;

Όχι μπήκαμε στο σωστό χρόνο –το 2010– όταν υπήρξε ζήτηση από την πλευρά των ασφαλιστικών και στροφή των καταναλωτών στις online ασφαλίσεις. Η έρευνα του καταναλωτή γίνεται πλέον Online ακόμα και αν αγοράζει off line.

 

Τι διατηρησιμότητα έχετε;

Έχουμε από τους υψηλότερους δείκτες διατηρησιμότητας. Το 80% των πελατών που φεύγει από εμάς πουλά το όχημά του ή καταθέτει τις πινακίδες. Έχουμε τμήμα εκπαιδεύσεων και όλο το ανθρώπινο δυναμικό μας περνάει από εκπαίδευση μία φορά την εβδομάδα. Όλοι οι συνεργάτες μας λειτουργούν με βάση το όφελος του πελάτη. Υπάρχει επίσης μία άλλη μέτρηση, το NPS, που είναι η σημαντικότερη μέτρηση την οποία χρησιμοποιούν όλες οι ψηφιακές εταιρείες και αφορά το κατά πόσο ένας πελάτης θα σύστηνε την εταιρεία σε κάποιον άλλο. Η μεγαλύτερη online ασφαλιστική εταιρεία παγκοσμίως έχει δείκτη 74, η κορυφαία ελληνική έχει 56, το i-iPhone έχει 65 και εμείς έχουμε 83, είναι από τους υψηλότερους δείκτες στον κόσμο.

 

Είναι ψηφιακό το μέλλον της ασφάλισης;

Το μέλλον όλων των αγορών είναι ψηφιακό, ακόμα και της ένδυσης.

 

Είναι στα σχέδια σας συνέργειες με εταιρείες εκτός του ασφαλιστικού κλάδου;

Εμείς δουλεύουμε με όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες και έχουμε αναπτύξει τρομερό know-how το οποίο μοιραζόμαστε μαζί τους. Μπορούμε να συμβάλλουμε σε αυτό το επίπεδο από τη διανομή μέχρι και τη συνεργασία με άλλα κανάλια όπως ο τύπος ή η κινητή τηλεφωνία. Έχουμε δυνατότητες τις οποίες δεν έχουμε αρχίσει να αξιοποιούμε ακόμα.

 

Ποιος είναι ο στόχος σας στην υγεία;

Η υγεία είναι ένα στοίχημα παγκοσμίως. Και εμείς και πολλές άλλες εταιρείες θα ξοδέψουμε πόρους και ενέργεια για να βρούμε ένα αποδοτικό μοντέλο. Και θα το βρούμε. Έχουμε εκπαιδευτεί πώς να κάνουμε μεθοδικές κινήσεις και να βλέπουμε σύντομα τις αποτυχίες, θεωρώ ότι το πολύ σε 6 μήνες με ένα χρόνο θα έχουμε βρει τον βέλτιστο τρόπο.

 

Ποια είναι τα θετικά και τα αρνητικά της απευθείας πώλησης;

Όλοι οι συνεργάτες μας είναι πιστοποιημένοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι. Στην Insurancemarket προσπαθούμε να συνδυάσουμε την online εμπειρία με το ανθρώπινο στοιχείο. Αν μπορείς να συνδυάσεις τον άνθρωπο με την ψηφιακή εμπειρία το αποτέλεσμα είναι μοναδικό. Το ανθρώπινο στοιχείο είναι απαραίτητο και για ψυχολογικούς λόγους.

 

Πηγή: Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ