Τι αλλάζει στα τιμολόγια της ΔΕΗ

Η ΔΕΗ αλλάζει και προσαρμόζεται σε μία νέα εποχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών, προσφέροντας παράλληλα κάποια «δώρα» στους πελάτες της.

 

Η νέα εταιρική εικόνα της ΔΕΗ γίνεται πιο σύγχρονη για να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στην ελληνική αγορά ενέργειας. Στόχος της είναι να μετατραπεί σε μία σύγχρονη ενεργειακή διεθνούς εμβέλειας.

 

Δεν θα ήταν υπερβολή να πει κανείς ότι η ΔΕΗ ξαναγεννήθηκε από τις στάχτες της. Eνώ το 2019 πάλευε για την επιβίωσή της, υιοθέτησε μία σειρά αποφασιστικών μέτρων εξυγίανσης. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ θετικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2020, τα οποία με τη σειρά τους της επιτρέπουν να ανακοινώσει ένα σημαντικό πακέτο ελαφρύνσεων για τους πελάτες της.

 

Από τις ελαφρύνσεις που θα ισχύσουν για το υπόλοιπο του έτους θα ωφεληθούν όλοι ανεξαιρέτως οι πελάτης της ΔΕΗ, σε μία κίνηση που έχει μεν συμβολικό αλλά και ουσιαστικό χαρακτήρα.

 

Ποιες σημαντικές αλλαγές στα τιμολόγια ΔΕΗ πρέπει να γνωρίζεις;

 

Αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές εξαιτίας της πανδημίας, η ΔΕΗ προσφέρει στα τιμολόγιά της από την 1η Οκτωβρίου έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2020:

 

#1 Δωρεάν πάγιο για όλους: Αν δεν το έχεις προσέξει στις χρεώσεις του ρεύματος υπάρχει και πάγιο μερικών ευρώ, ανάλογα βέβαια με την κατηγορία πελάτη στην οποία ανήκεις. Αυτό δεν θα σε επιβαρύνει για το υπόλοιπο του έτους.

 

#2 Επιπλέον έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες: Μπορείς να ενημερωθείς στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ για τα κριτήρια.

 

#3 Έκπτωση 8% σε οικιακούς πελάτες και επιχειρήσεις με καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh.

 

#4 Διπλασιασμός της έκπτωσης σε όλους τους πελάτες e-bill, που λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό, από 5 σε 10 ευρώ: Ισχύει για παλιούς και νέους χρήστες της υπηρεσίας, οπότε είναι μία ευκαιρία να γίνεις κι εσύ πελάτης e-bill.

 

#5 Καλύτερη εξυπηρέτηση: Εκτός από το νέο λογότυπο της ΔΕΗ – το οποίο δεν εντυπωσιάζει αλλά είναι λιτό και λείπει ο κεραυνός – και τις εκπτώσεις στα τιμολόγια, η διοίκηση της ΔΕΗ ανακοίνωσε και μέτρα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και την προσαρμογή των υπηρεσιών της στην εποχή της πανδημίας.

 

  • Για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών της ΔΕΗ θα ισχύει πλέον ο νέος αριθμός  800-900-1000 τον οποίο οι καταναλωτές μπορούν να καλούν από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο χωρίς καμία επιβάρυνση.

 

  • Επιπλέον, 24 καταστήματα της επιχείρησης σε ολόκληρη τη χώρα θα λειτουργούν πλέον με διευρυμένο ωράριο έως τις 8 το βράδυ, ενώ συνολικά σε 74 καταστήματα η εξυπηρέτηση μπορεί να γίνει με ραντεβού, χωρίς αναμονή.

 

Τι έρχεται στο μέλλον;

 

Μετά το ΔΕΗ myHome Online, το πρώτο ψηφιακό προϊόν της ΔΕΗ, έρχονται και νέα προϊόντα, που θα απευθύνονται στις εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών. Ξεκινώντας από τις επόμενες ημέρες και έως το τέλος του έτους, η σειρά ΔΕΗ myHome θα εμπλουτίζεται με νέα προϊόντα προστιθέμενης αξίας.

 

Μπες στο Energy Market για να συγκρίνεις όλους τους παρόχους ενέργειας με ένα κλικ!

Τι αλλάζει στα τιμολόγια της ΔΕΗ