8+1 tips για να σου φύγει το hangover

Ας πούμε ότι χθες είχες όρεξη και πήγες με τους φίλους σου για ποτάκι στο κέντρο. Το ένα έφερε το άλλο, η φάση ήταν casual και περνούσες καλά. 

 

Η μια μπύρα έφερε την άλλη, οι μπύρες μετά έγιναν johnnie κόκκινο σκέτο και το johnnie σφηνάκια. Και τσουπ, χωρίς να το καταλάβεις βρέθηκες να σέρνεσαι ξημερώματα έξω από το dybbuk. Αφού κατάπιες όσα cheese μπόρεσες με τα ψιλά που βρήκες στην τσέπη σου κάλεσες ένα beat και πήγες σπίτι. Ούτε λόγος να οδηγήσεις σε αυτή την κατάσταση!

 

Τώρα αν είσαι μεταξύ 20 και 25 χρονών υπάρχει η περίπτωση την επόμενη μέρα να ξύπνησες με έναν ελαφρύ πονοκέφαλο. Αν όμως είσαι 25 και πάνω τότε ξέρεις ότι θα το πληρώσεις. Και θα το πληρώσεις ακριβά.
Για τις επόμενες 24 με 48 ώρες –ανάλογα πόσο ευαίσθητος είσαι– ξέρεις ότι θα υποφέρεις. Το menu περιλαμβάνει ζαλάδες, πονόκοιλο, πονοκέφαλο, αρρυθμίες, κατάθλιψη και γενικά σωματική καταπόνηση. Οι αμαρτίες πληρώνονται και το ξέρεις!

 

Πώς θα σου φαινόταν, όμως, αν σου λέγαμε ότι υπάρχουν ένα δύο κολπάκια που αν τα ακολουθήσεις ίσως και να την γλιτώσεις; Ότι αν παίξεις στρατηγικά τα side effects από τη χθεσινοβραδινή κραιπάλη θα είναι λιγότερα;

 

Tips για ένα smooth hangover


Νερό. Πιες πολύ νερό. Το οινόπνευμα αφυδατώνει το σώμα με αποτέλεσμα να κορακιάζεις. Αν είσαι σε κατάσταση που μπορείς να σκεφτείς πιες πολύ νερό πριν κοιμηθείς και πάρε ένα μπουκάλι αγκαλιά μαζί σου στο κρεβάτι
Πλύνε τα δόντια σου. Ναι, ακούγεται παράξενο αλλά θα σε βοηθήσει.
Το πλύσιμο των δοντιών βοηθάει να φύγουν τυχόν υπολείμματα από το αλκοόλ που κατανάλωσες την προηγούμενη νύχτα. Υπολείμματα που ίσως δημιουργούν αναθυμιάσεις οι οποίες με τη σειρά τους σε ζαλίζουν.
Κάνε μπάνιο. Άνοιξε θερμοσίφωνα και κάνε ένα ζεστό προς το χλιαρό ωραίο μπάνιο. Κράτησέ το όσο μπορείς. Χαλαρώνει τους μυς και βοηθάει την καρδιά να λειτουργήσει σε φυσιολογικούς ρυθμούς.
Πιες ηλεκτρολύτες, χυμό ή τσάι. Όχι καφέ. Ο καφές ερεθίζει το ήδη ερεθισμένο στομάχι. Όπως είπαμε και προηγουμένως το νερό κάνει θαύματα. Αν σε βοηθάει συνδύασέ το με ένα από τα ροφήματα που αναφέραμε.
Όχι μην ξαναπιείς αλκοόλ. Αυτός ο μύθος πρέπει να σταματήσει. Το να πιεις ξανά μια μπυρίτσα απλά καθυστερεί την όλη διαδικασία. Σε αυτήν τη φάση ο οργανισμός σου είναι σε σοκ και χρειάζεται φροντίδα.
• Αν νιώθεις ότι θα σε βοηθήσει πάρε μια ασπιρίνη ή βιταμίνες.
Μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα και όχι υπερβολές. Για να τελειώνεις με το hangover πρέπει να καταναλώσεις υδατάνθρακες για να «τραβήξουν τα υγρά» που σίγουρα έχεις ακούσει κάποια μαμά να το λέει. Και έχουν δίκιο. Αυτή είναι η λογική. Απέφυγε τις υπερβολές, όπως και τα τηγανιτά και τα γαλακτοκομικά. Αντιθέτως προτίμησε φρούτα, μακαρόνια, ψωμί, ρύζι.
Αθλήσου. Okay αν δεν μπορείς να πάρει τα πόδια σου πήγαινε μια βόλτα στο τετράγωνο. Βοηθάει. Αυτή η μορφή άσκησης βοηθάει στην εφίδρωση.

 

Τώρα πάλι αν βαριέσαι να κάνεις όλα τα παραπάνω αλλά δέχεσαι να πάρεις το ρίσκο υπάρχει στην αγορά ένα ποτό το οποίο σου υπόσχεται ότι θεραπεύει το hangover. Το ποτό αυτό λέγεται morning recovery και μπορείς να το αγοράσεις online. Your call.

 

Περαστικά smiley
 

8+1 tips για να σου φύγει το hangover