Συμβουλές για να επαναφέρεις τον οργανισμό σου μετά το Πάσχα

Κάτι οι πολλές ώρες στη δουλειά, κάτι η ανάγκη για να ξεφύγεις από τη ρουτίνα της καθημερινότητας, κάτι η παρέα, αυτό το Πάσχα το παράκανες… Λογικό. 

 

We don’t judge you. Γι’ αυτό είναι οι γιορτές. 

Και έτσι δίπλα στα αυγά, δοκίμασες και λίγο τσουρεκάκι, τσίμπησες και μερικά κουλουράκια, τσάκισες τη μαγειρίτσα, έφαγες ψητό αρνί. E…άντε στο τέλος να τσούγκρισες και το ποτήρι με το κρασί και να δοκίμασες το παραδοσιακό γλυκό της θείας…

 

Τώρα που το ξανασκέφτεσαι λοιπόν μην μετανιώνεις, γιατί έτσι κι αλλιώς ό,τι έφαγες… έφαγες! Φρόντισε όμως τώρα να αποτοξινωθείς και να επιστρέψεις στις υγιειινές σου συνήθειες. 

 

6 τρόποι για να αποτοξίνωση:

 

  • Η αποτοξίνωση του οργανισμού απαιτεί νερό. Ενυδάτωσε το σώμα σου πίνοντας το νερό που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να αποβάλλει τις τοξίνες. Μπορείς επίσης να καταναλώσεις αφεψήματα όπως πράσινο τσάι, μέντα, δίκταμο κ.ο.κ. ή ακόμα και να ενυδατώσεις το σώμα σου με ζωμούς από βρασμένα λαχανικά.

 

  • Κόψε το αλκοόλ μαχαίρι για κανέναν μήνα αν είναι δυνατό. Άσε τον οργανισμό σου να ηρεμίσει.

 

  • Μετά από την υπερβολή χρειάζεται “αποχή”…από το κρέας. Μπορείς επομένως να ακολουθήσεις μία δίαιτα δύο εβδομάδων στην οποία να κυριαρχούν τα όσπρια, τα ψητά ψάρια, τα λαχανικά, τα ζυμαρικά και τα φρούτα. Προσπάθησε να τρως ελαφριά το βράδυ καταναλώνοντας ένα γιαούρτι με φρούτα ή σαλάτες.

 

  • Ο οργανισμός για να αποτοξινωθεί χρειάζεται να καταναλώσει ενέργεια. Αν είσαι εξοικειωμένος με την άθληση ξέρεις επομένως πολύ καλά τι πρέπει να κάνεις. Αν δεν είσαι ξεκίνα με κάτι απλό: περπάτα! Ανάλογα με τις αντοχές και την ηλικία σου βάλε το περπάτημα στη ζωή σου τουλάχιστον για μισή ώρα κάθε μέρα. Η διαφορά που θα δεις θα είναι μεγάλη στην φυσική σου κατάσταση και σταδιακά και στο σώμα σου. Εξαιρετικός τύπος άθλησης είναι και η ποδηλασία, οπότε αν έχεις ποδήλατο και η τοποθεσία προσφέρεται βάλε “γκάζι” στα πετάλια σου.

 

  • Κοιμήσου. Ο ύπνος είναι σημαντικός για την καλή λειτουργία του οργανισμού σου. Πρέπει να κοιμάσαι τόσο όσο χρειάζεται για να ξυπνάς ξεκούραστος. Αυτό προϋποθέτει βέβαια ότι κάνεις και ποιοτικό ύπνο.

 

  • Αποτοξινώσου και από την τηλεόραση. Θα δεις ότι βοηθά τον οργανισμό σου να χαλαρώσει και να κοιμηθεί καλύτερα. Έτσι θα ξυπνάς με μεγαλύτερη ενέργεια και θα έχεις αντοχές μέσα στη μέρα. Διάβασε βιβλία, κάλεσε φίλους και οικογένεια στο σπίτι για «παρέα». 

 

 

 

Συμβουλές για να επαναφέρεις τον οργανισμό σου μετά το Πάσχα