«Ανεβάζει στροφές και επεκτείνεται η Insurancemarket»

Για τα οφέλη που προσφέρει η ανανεωμένη πλατφόρμα του insurancemarket.gr τόσο στις ασφαλιστικές εταιρείες όσο και στους καταναλωτές, μιλούν σε συνέντευξή τους στο sofokleousin.gr,ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Σωτήρης Παπαντωνόπουλος και ο Γενικός Διευθυντής Μανώλης Μαρσέλλος.

 

Τι ξεχωριστό έχει να πάρει μία ασφαλιστική μέσα από την συνεργασία μαζί σας;

Οι ασφαλιστικές εταιρείες συνεργάζονται με aggregators όπως το InsuranceMarket προκειμένου να αναπτύξουν τις διαδικτυακές υπηρεσίες τους που στη συνέχεια διοχετεύουν και στα υπόλοιπα δίκτυά τους.

Επιπλέον, τους δίνεται δυνατότητα να συλλέξουν πολύτιμα δεδομένα και να  τα αξιοποιήσουν ώστε να αξιολογήσουν καλύτερα τους κινδύνους τους και να προσφέρουν δυναμική τιμολόγηση με βάση τα χαρακτηριστικά του ασφαλιζόμενου.

Σε αυτό το κομμάτι, η συμβολή μας είναι ιδιαίτερα σημαντική. Σύντομα θα ξεκινήσουμε να δουλεύουμε με τις ασφαλιστικές εταιρείες παρέχοντάς τους big data.

Μέσα στο 2014 δημιουργήσαμε το Customer Segment Analysis and Pricing Tool, ένα καινοτόμο εργαλείο που κάνει ακριβώς αυτό. Παρέχει δηλαδή χρήσιμα στατιστικά δεδομένα για την συμπεριφορά του καταναλωτή στην ηλεκτρονική αγορά και συμβάλει στη βελτιστοποίηση της τιμολογιακής και ποιοτικής του προσφοράς.

 

Ενδεικτικά, η κάθε συνεργαζόμενη εταιρεία θα μπορεί, για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα επιθυμεί, να βλέπει τις πωλήσεις της σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε πραγματικό χρόνο, την ανάλυση των πωλήσεών της ανά κατηγορία τιμολόγησης και τη σύγκρισή της σε σχέση με τον ανταγωνισμό στις αντίστοιχες κατηγορίες και πολλά άλλα.

Επίσης, θα μπορεί να τρέξει «what- if» σενάρια μεταβάλλοντας το υπάρχον τιμολόγιο της και να βλέπει την επίπτωση που θα έχει αυτή η μεταβολή στις πωλήσεις της.

 

Όλα τα παραπάνω θα τη βοηθήσουν να αποφασίσει ποια προϊόντα πρέπει να ενισχύσει και να επενδύσει σε marketing , ποια προϊόντα να καταργήσει, πού υπάρχουν ευκαιρίες αύξησης της κερδοφορίας, και που υπάρχουν ευκαιρίες μείωσης του ρίσκου και αύξησης του customer retention rate π.χ με cross-selling.

Ο καταναλωτής τι έχει να κερδίσει από εσάς;

Δίνουμε στο χρήστη έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο σύγκρισης τιμών μαζί με κορυφαία εξυπηρέτηση 24 ώρες την ημέρα, εφτά ημέρες την εβδομάδα. 

Στο insurancemarket.gr συνδυάζονται άριστα η τεχνολογία, η παρουσία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και η επιθυμία του πελάτη. Ο πελάτης μπορεί να ανακαλύψει μόνος του την αγορά, να διαλέξει, να συγκρίνει και να επιλέξει.

 

Έως τώρα, ο καθοριστικός παράγοντας σε αυτή την επιλογή του καταναλωτή, ήταν η τιμή. Στόχος μας για φέτος είναι να δώσουμε έμφαση και στην ποιότητα. Θέλουμε λοιπόν να του προσφέρουμε την κατάλληλη ενημέρωση ώστε να επιλέγει όχι μόνο βάσει τιμής αλλά και ποιοτικών χαρακτηριστικών.

 

Το ανανεωμένο μας website, το οποίο λανσάραμε στις αρχές αυτού του μήνα, είναι καταρχήν πιο φιλικό προς τον χρήστη και ιδιαίτερα κατατοπιστικό όσον αφορά τα θέματα που τον απασχολούν. Το βασικότερο όμως είναι ότι  έχει πολλά  καινοτόμα, για την ελληνική αγορά, εργαλεία τα οποία προσφέρουν στον επισκέπτη σημαντική βοήθεια ως προς την επιλογή του κατάλληλου για αυτόν ασφαλιστικού πακέτου.

Λέγοντας κατάλληλου, δεν εννοούμε απαραίτητα του πιο οικονομικού αλλά κυρίως εννοούμε το ασφαλιστικό προϊόν που θα του προσφέρει το μεγαλύτερο value for money.

Σήμερα ο καταναλωτής ρίχνει το βάρος του στις τιμές ή στην ποιότητα, ποια είναι η τάση με δεδομένο ότι ο πόλεμος των τιμών στο αυτοκίνητο δεν αφήνει και πολλά περιθώρια;

Υπάρχει έντονος ανταγωνισμός σε μία φθίνουσα αγορά που δεν θα οδηγήσει σε καλό αποτέλεσμα καθώς οδηγεί σε έκπτωση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και μπορεί να επιδεινώσει την οικονομική θέση των ασφαλιστικών εταιρειών.
Όπως ανέφερα προηγουμένως, θέλουμε να στραφούμε προς την ποιότητα και στην σωστή εκτίμηση τιμής / παρεχόμενες υπηρεσίες.

Στην ανανεωμένη μας πλατφόρμα, ο καταναλωτής μπορεί να βρει:
 

  • Το Service Level Agreement των ασφαλιστικών εταιρειών δηλ. τους χρόνους στους οποίους δεσμεύονται να παρέχουν την εκάστοτε υπηρεσία στον πελάτη τους. Π.χ. σε πόσο χρόνο θα αποζημιωθεί ή πόσες εργάσιμες ημέρες χρειάζονται για την  προσθήκη μια κάλυψης.
  • Τα Ratings και reviews των πελατών της κάθε ασφαλιστικής εταιρείας που συνεργαζόμαστε. Δίνουμε δηλ. φωνή στον καταναλωτή να πει τη γνώμη του και να κάνει την αξιολόγησή του.
  • Το σύστημα συγκριτικής αξιολόγησης για όλα τα ασφαλιστικά μας πακέτα. Θα βασίζεται σε έναν αλγόριθμο με τον οποίο θα αξιολογείται  κάθε ασφαλιστικό πακέτο βάσει της σχέσης ποιότητας –τιμής (π.χ  τιμή – καλύψεις –ποιότητα υπηρεσιών – άλλα αντίστοιχα ασφαλιστικά πακέτα).


Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες, σταδιακά θα είναι διαθέσιμες και στους υπόλοιπους κλάδους ασφάλισης που παρέχουμε δηλ. στην ασφάλιση κατοικίας και στην ασφάλιση υγείας.

Τι όγκο ζημιών χειριστήκατε μέσα στο 2014;

Η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί προτεραιότητά μας. Θέλουμε να του προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σε όλα τα στάδια. Η διαχείριση των ζημιών δε, είναι και το σημαντικότερο κομμάτι της εξυπηρέτησης και για αυτό έχουμε δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο τμήμα διαχείρισης ζημιών που λειτουργεί, συμβουλεύει και υποστηρίζει 24/7!

Το τμήμα ζημιών του insurancemarket.gr, αποτελείται από εξειδικευμένους και πιστοποιημένους ασφαλιστικούς συμβούλους και διαχειρίζεται με μεγάλη επιτυχία ένα μεγάλο όγκο ζημιών. Ενδεικτικά, μέσα στο 2014 χειριστήκαμε, 6.800 ζημιές και φροντίσαμε για την γρήγορη και δίκαιη αποζημίωση του πελάτη στη κάθε μία από αυτές.

Επιπλέον, έχουμε προχωρήσει σε μία πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα, συνεργασία με την DAS, την κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην παροχή Νομικής Προστασίας.

Μέσω αυτής της συνεργασίας, παρέχουμε σε όλους τους πελάτες μας, εντελώς δωρεάν,  νομικές συμβουλές καθώς και τη διαχείριση της ζημιάς τους μέχρι και τον εξωδικαστικό διακανονισμό σε περίπτωση που έχει προκύψει διαφορά με την ασφαλιστική εταιρεία,  είτε στο ποσό αποζημίωσης είτε στην υπαιτιότητα.

Σκέφτεστε να μπείτε στο κομμάτι της υγείας και με τι τρόπους;

Αυτή τη στιγμή και με την παρούσα πολιτική και οικονομική κατάσταση,  η ασφάλιση υγείας δεν αποτελεί μια πολυτέλεια. Οι μεγάλες και συνεχόμενες περικοπές υπηρεσιών στο κλάδο υγείας και η σταδιακή κατάρρευση του κράτους πρόνοιας, κάνουν πιο επιτακτική από ποτέ την ανάγκη της ιδιωτικής ασφάλισης.

Ο πολίτης έχει συνειδητοποιήσει την σημασία και στρέφεται σε αυτόν για να νιώσει τη σιγουριά που του λείπει. Αυτό φαίνεται και από τα ίδια τα νούμερα. Την ώρα που οι πωλήσεις όλων των κλάδων ασφαλειών μειώνονται, ο κλάδος υγείας είναι ο μόνος που δείχνει ανοδική τάση.

 

Ευχόμαστε και το ίδιο το κράτος να συνειδητοποιήσει αυτή την αξία και να ενθαρρύνει τον πολίτη να ασφαλιστεί μέσω φορολογικών και άλλων κινήτρων. Η λογική είναι να καλυφθεί το κενό που έχει δημιουργήσει η έλλειψη κονδυλίων στον τομέα της υγείας, από την ιδιωτική ασφαλιστική αγορά.

 

Εμείς, σχεδιάζουμε να προσφέρουμε μέσα στο β’εξάμηνο του 2015, μια σειρά στοχευμένων προγραμμάτων υγείας που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του πολίτη και να διατίθενται σε πολύ προσιτές τιμές. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια online αγορά προγραμμάτων υγείας και να βοηθήσουμε με τη σειρά μας τον καταναλωτή, στην σωστή σύγκριση επιλογή του κατάλληλου για αυτόν, προγράμματος.

 

 

«Ανεβάζει στροφές και επεκτείνεται η Insurancemarket»