από το Ασφαλιστικό Marketing Μαρτίου 2015:
“Στο χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης υπάρχουν πολλά επίπεδα, πολλές ταχύτητες και πολλές ευκαιρίες. Η τεχνολογία είναι μια από αυτές. Το θέμα είναι ποιος την αξιοποιεί καλύτερα.
To insurancemarket.gr αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα ανάπτυξης καινοτόμου επιχειρηματικής δραστηριότητας από μια εταιρεία ανεξάρτητων χρηματοοικονομικών και ασφαλιστικών συμβούλων, τη moneymarket Α.Ε. Ξεκίνησε το 2006 με όραμα να καταστήσει προσιτή και εύκολη στον Έλληνα καταναλωτή την online σύγκριση, επιλογή και αγορά του καλύτερου (κατά την άποψη του κάθε χρήστη βέβαια) χρηματοοικονομικού και ασφαλιστικού προϊόντος και υπηρεσίας.
Οι παραδοσιακοί διαμεσολαβητές καταγγέλουν συχνά και βρίσκονται «απέναντι» από τις διαδικτυακές direct πωλήσεις ασφαλιστικών προγραμμάτων. Πόσοι όμως έχουν κατανοήσει ότι διαδικτυακές direct πωλήσεις δεν κάνουν μόνο οι ασφαλιστικές εταιρείες (όπου πράγματι πολλές φορές «αγωνίζονται» τα δίκτυά τους) αλλά και οι ίδιοι οι διαμεσολαβητές; Πόσοι έχουν κατανοήσει ότι ουδείς μπορεί να σταματήσει την εξέλιξη; Πόσοι έχουν προχωρήσει στη δημιουργία εύρωστων οικονομικών μονάδων διαμεσολάβησης;
Στο insurancemarket.gr συνδυάζονται άριστα η τεχνολογία, η παρουσία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και η επιθυμία του πελάτη. Στο insurancemarket. gr υπάρχει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, αλλά αφήνει τον απαραίτητο χώρο στον πελάτη να ανακαλύψει μόνος του την αγορά, να διαλέξει, να συγκρίνει, να αποφασίσει και να μιλήσει, αν και όποτε εκείνος θέλει, μαζί του.
Είναι η ίδια, γνωστή σχέση πελάτη-κλασικού διαμεσολαβητή; Όχι, βέβαια! Είναι όμως ίδιος ο Πελάτης; Είναι ίδιες οι διαδικασίες; Είναι ίδιες οι ανάγκες; Είναι ίδια τα ασφαλιστικά προγράμματα; Γιατί πρέπει να παραμείνει ίδια η σχέση Πελάτη-Διαμεσολαβητή;
Το insurancemarket.gr δεν επαναπαύθηκε στην επιτυχία του. Τον Σεπτέμβριο του 2013 συνήφθη στρατηγική συνεργασία με τον independer.nl, τον μεγαλύτερο διαδικτυακό διαμεσολαβητή της Ολλανδίας, ο οποίος εισήλθε στο μετοχικό κεφάλαιο της moneymarket Α.Ε. με μειοψηφικό ποσοστό, μέσω της μητρικής του εταιρίας Achmea BV. Σκοπός, η πρόσκτηση πολύτιμης τεχνογνωσίας από την ανταγωνιστικότερη και πιο αναπτυγμένη ασφαλιστική αγορά του κόσμου, προς όφελος του Έλληνα καταναλωτή και της αγοράς γενικότερα. Και φυσιολογικά ήρθε και η αναγνώριση.
Στο πλαίσιο της απονομής των βραβείων «e-volution Awards 2015» που αναδεικνύει τις καλύτερες πρακτικές της ελληνικής αγοράς σε ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, η moneymarket Α.Ε. αναδείχθηκε ο μεγάλος νικητής, κατακτώντας 3 σημαντικές διακρίσεις, 2 GOLD και 1 SILVER. Η πρώτη διάκριση με το GOLD AWARD -Εφαρμογή Β-Β Ηλεκτρονικού Εμπορίου για τη δημιουργία του insurancepro.gr, η δεύτερη διάκριση με το GOLD -Ψηφιακή Στρατηγική (e-Strategy), σε επίπεδο B-C για το insurancemarket. gr και σε επίπεδο B-B για τo insurancepro, και η τρίτη διάκριση με το SILVER award στην κατηγορία «Ασφαλιστικές Υπηρεσίες» για τους υψηλούς όγκους πωλήσεων, τις καινοτόμες διαδικασίες και τις προσωποποιημένες υπηρεσίες στους πελάτες της. Μόνο περηφάνια μπορεί να νιώθουν οι κ. Σωτήρης Παπαντωνόπουλος και Μανώλης Μαρσέλος και να αντλούν δύναμη για το μέλλον από τις ίδιες τις επιτυχίες τους. Η αγορά περιμένει τις επόμενες κινήσεις τους.”
Αφήστε μια απάντηση